Canadian Health and Care Mall - A total SCAM

19 of 38 Canadian Health and Care Mall reviews

This Company is a total Fake ordered Finasteride and all you get is a Fake Tracking Number which will never work, iv tried messaging them many times but your just going to be going in loops and loops as all you get is a scrip of messages that are copied and pasted

Customer — 2013.12.05 01:12 The Tracking Number is invalid

Support System — 2013.12.05 00:05 Your tracking number is RG209187060IN

Customer — 2013.12.04 23:45 can I have the 10 digit number not the Fake 13 digit number

Customer — 2013.12.04 23:44 it is still invalid why is it not on the system ?

do not say "There is nothing to worry about. This kind of tracking doesn't show single-step info. Please try again later."

explain your self

Support System — 2013.12.04 19:59 Your tracking number is RG209187060IN

Customer — 2013.12.04 19:14 So why have you provided me a 13 digit code when USPS has a 10 digit code.

Support System — 2013.12.04 12:23 The shipper company name is USPS.

Customer — 2013.12.04 12:00 Can you tell me the company used ?

Support System — 2013.12.04 11:20 Thank you for your message!

Your order was shipped out on Regular shipping.

According to regular shipping we deliver the goods in 10-21 days.

Customer — 2013.12.04 11:13 Can you tell me the Shipping Method Used?

Support System — 2013.12.04 00:24 Thank you for your message!

There is nothing to worry about. This kind of tracking doesn't show single-step info. Please try again later.

Your order was successfully processed and shipped out.According to our shipping policy we deliver goods within 21 days.

Please be so kind to wait for your order to be delivered. It isreally worth waiting a bit!

In case you have not received the order by that time please contact usand we'll resend the product to you or refund your money.

Customer — 2013.12.03 22:33 Can you tell me the Shipping Method Used? as I paid extra for This service and I still don't know why I have not received a Valid Tracking Number,

I'm not going to wait any more extra days for a Valid tracking number as most Delivery services show that the item is in transit, Especially USPS.

Support System — 2013.12.03 22:25 Your tracking number is correct. Please just wait for a few days for USPS to update tracking information.

Customer — 2013.12.03 19:35 I did not ask for the same reply, I asked why is it invalid, I know Royal Mail does not show tracking information but it does show when the package is in process, can you explain why the tracking number is still invalid?

Support System — 2013.12.03 02:21 Thank you for your message!There is nothing to worry about. This kind of tracking doesn't show single-step info. Please try again later.

Customer — 2013.12.03 02:19 Hi Can you Please tell me why the Tracking number is still invalid ?

Support System — 2013.12.02 02:46 Thank you for your message!

There is nothing to worry about. This kind of tracking doesn't show single-step info. Please try again later.

Customer — 2013.12.02 02:43 Hi the Tracking number is Invalid, can you explain why ?

Support System — 2013.11.28 21:16 Your order was processed and shipped out.

If you have any other questions, feel free to contact us.

Customer — 2013.11.28 04:08 so if its processed then how comes it still states order is not processed yet by supplier ?

Support System — 2013.11.28 04:02 Your order was successfully processed and the order will be dispatched shortly.According to our shipping policy we deliver goods within 21 days.

Please be so kind to wait for your order to be delivered. It isreally worth waiting a bit!

In case you have not received the order by that time please contact usand we'll resend the product to you or refund your money.

Customer — 2013.11.28 03:57 hi can you please tell me how long does it take to get processed

Support System — 2013.11.28 01:21 Congratulations!

We have successfully charged your account for the total amount of $181.95.

This purchase will appear on account statement as "TECHSHOPNOW xxxxxxxxxxx".

Your order id is: xxxxxxxx

Your order will be shipped according to this shipping policy:the order will be dispatched shortly and shipped by Regular Airmail. You will receive it in 10-21 days.

If you have got any questions, please, use your personal support area at:http://delicaterx.com/support/81816dd68dc3ab07cc774aae8a0acb33

Attention! Right now, please follow the link above in order to instantly activate your personal support page. After that please bookmark your personal support page (or add it to favourites) for the future trouble free access.

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment

More Review Details

Monetary loss:
$181
Product or service
Finasteride
Review category
Cosmetics and Toiletries
review #461633
Had an experience with Canadian Health and Care Mall? Submit review ›
Helpful? 0 Yes 0 0 No 0
Had the same issue 0 Yes 0
19 of 38 Canadian Health and Care Mall reviews
Comment as anonymous As anonymous or Log in
OR Is it your business? Respond to your
customers as verified company representative.
Apply for a Free Plan
marilynhana

Mar 27, 2014 #799226

This is real people!

0 0 Reply
Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Canadian Health and Care Mall. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You were reading a complaint about Canadian Health and Care Mall.
Filing a new complaint about
×